Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

사과의 속성가치 분석을 통한 브랜드 네이밍 전략

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorYANG, Seung Ryong-
dc.date.accessioned2021-12-26T08:42:15Z-
dc.date.available2021-12-26T08:42:15Z-
dc.date.created2021-12-25-
dc.date.issued2014-08-20-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/133175-
dc.publisher한국유통학회 및 경영관련학회-
dc.title사과의 속성가치 분석을 통한 브랜드 네이밍 전략-
dc.title.alternative사과의 속성가치 분석을 통한 브랜드 네이밍 전략-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorYANG, Seung Ryong-
dc.identifier.bibliographicCitation2014년 한국유통학회 하계학술대회, 경영관련학회 통합학술대회-
dc.relation.isPartOf2014년 한국유통학회 하계학술대회, 경영관련학회 통합학술대회-
dc.relation.isPartOf학술대회 발표논문집-
dc.citation.title2014년 한국유통학회 하계학술대회, 경영관련학회 통합학술대회-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferenceDate2014-08-20-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
College of Life Sciences and Biotechnology > Department of Food and Resource Economics > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher YANG, Seung Ryong photo

YANG, Seung Ryong
생명과학대학 (식품자원경제학과)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE