Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

선택에 관여하는 인공지능이 사용자 평가에 미치는 영향 : 자율성 침해의 매개효과와 정보원 신뢰도의 조절효과를 중심으로

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorYongjun Sung-
dc.date.accessioned2021-08-27T19:39:19Z-
dc.date.available2021-08-27T19:39:19Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2018-11-24-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/15715-
dc.publisher한국광고홍보학회-
dc.title선택에 관여하는 인공지능이 사용자 평가에 미치는 영향 : 자율성 침해의 매개효과와 정보원 신뢰도의 조절효과를 중심으로-
dc.title.alternativeThe effects of privacy concern and source credibility on AI evaluations-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorYongjun Sung-
dc.identifier.bibliographicCitation한국광고홍보학회 2018 가을철 정기학술대회-
dc.relation.isPartOf한국광고홍보학회 2018 가을철 정기학술대회-
dc.relation.isPartOf한국광고홍보학회 학술대회 발표집-
dc.citation.title한국광고홍보학회 2018 가을철 정기학술대회-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferenceDate2018-11-24-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Psychology > School of Psychology > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE