Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

SaaS(Software-as-a-Service)의 서비스 품질이 충성도 및 리뉴얼에 미치는 영향에 대한 연구: 외국계 SaaS Provider를 중심으로SaaS(Software-as-a-Service)의 서비스 품질이 충성도 및 리뉴얼에 미치는 영향에 대한 연구: 외국계 SaaS Provider를 중심으로

Alternative Title
SaaS(Software-as-a-Service)의 서비스 품질이 충성도 및 리뉴얼에 미치는 영향에 대한 연구: 외국계 SaaS Provider를 중심으로
Authors
Kim, Young Jun
Issue Date
6-7월-2018
Publisher
기술경영경제학회
Citation
2018 기술경영경제학회 하계 학술대회
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/18466
Conference Name
2018 기술경영경제학회 하계 학술대회
Place
KO
Conference Date
2018-07-06
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
Graduate School > Graduate School of management of technology > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Kim, Young Jun photo

Kim, Young Jun
기술경영전문대학원
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE