Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

인터넷광고 관련법제의 문제점과 개선방안

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorKwon, Hun-Yeong-
dc.date.accessioned2021-08-28T15:56:21Z-
dc.date.available2021-08-28T15:56:21Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2016-06-10-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/28920-
dc.publisher(사)한국경제법학회, (사)한국광고PR실학회, 연세대학교 법학연구원-
dc.title인터넷광고 관련법제의 문제점과 개선방안-
dc.title.alternative인터넷광고 관련법제의 문제점과 개선방안-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorKwon, Hun-Yeong-
dc.identifier.bibliographicCitationO2O 시장과 인터넷광고의 발전을 위한 합리적 규제방안 - 온라인 및 인터넷광고법제의 현안과 대응방안-
dc.relation.isPartOfO2O 시장과 인터넷광고의 발전을 위한 합리적 규제방안 - 온라인 및 인터넷광고법제의 현안과 대응방안-
dc.relation.isPartOfO2O 시장과 인터넷광고의 발전을 위한 합리적 규제방안 - 온라인 및 인터넷광고법제의 현안과 대응방안 자료집-
dc.citation.titleO2O 시장과 인터넷광고의 발전을 위한 합리적 규제방안 - 온라인 및 인터넷광고법제의 현안과 대응방안-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferencePlace연세대학교 법학전문대학원-
dc.citation.conferenceDate2016-06-10-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Cyber Security > Department of Information Security > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE