Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

LG 그룹의 진화: 고객 중심과 인간 존중의 경영

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorKim, Hicheon-
dc.date.accessioned2021-08-27T09:55:02Z-
dc.date.available2021-08-27T09:55:02Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2020-11-25-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/4393-
dc.publisher한국경영학회/연세대학교 경영학과-
dc.titleLG 그룹의 진화: 고객 중심과 인간 존중의 경영-
dc.title.alternativeNA-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorKim, Hicheon-
dc.identifier.bibliographicCitation고 구자경 명예회장/구본무 회장 사례연구 발표회-
dc.relation.isPartOf고 구자경 명예회장/구본무 회장 사례연구 발표회-
dc.relation.isPartOfNA-
dc.citation.title고 구자경 명예회장/구본무 회장 사례연구 발표회-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferenceDate2020-11-25-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
Korea University Business School > Department of Business Administration > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE