Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

상대를 돕거나 방해하는 사회적 맥락이 과제 수행 시 뇌 활성화에 미치는 영향

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorAhn, Hyun Seon-
dc.date.accessioned2021-08-29T20:26:47Z-
dc.date.available2021-08-29T20:26:47Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2012-06-02-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/45828-
dc.publisher한국인지과학회-
dc.title상대를 돕거나 방해하는 사회적 맥락이 과제 수행 시 뇌 활성화에 미치는 영향-
dc.title.alternative상대를 돕거나 방해하는 사회적 맥락이 과제 수행 시 뇌 활성화에 미치는 영향-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorAhn, Hyun Seon-
dc.identifier.bibliographicCitation한국인지과학회 춘계 학술대회-
dc.relation.isPartOf한국인지과학회 춘계 학술대회-
dc.relation.isPartOf한국인지과학회 춘계 학술대회 발표 논문-
dc.citation.title한국인지과학회 춘계 학술대회-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferenceDate2012-06-02-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
College of Education > Department of Education > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE