보상프로그램에 대한 고객가치 및 만족이 충성도에 미치는 영향-비영리조직의 보상프로그램을 중심으로-
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kim, Jae Wook | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-02T11:05:46Z | - |
dc.date.available | 2021-09-02T11:05:46Z | - |
dc.date.created | 2021-04-22 | - |
dc.identifier.uri | https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/75362 | - |
dc.publisher | 한국유통학회 | - |
dc.title | 보상프로그램에 대한 고객가치 및 만족이 충성도에 미치는 영향-비영리조직의 보상프로그램을 중심으로- | - |
dc.type | Conference | - |
dc.contributor.affiliatedAuthor | Kim, Jae Wook | - |
dc.identifier.bibliographicCitation | 2009년 한국유통학회 동계학술대회 | - |
dc.relation.isPartOf | 2009년 한국유통학회 동계학술대회 | - |
dc.citation.title | 2009년 한국유통학회 동계학술대회 | - |
dc.citation.conferencePlace | KO | - |
dc.citation.conferencePlace | 중앙대학교 | - |
dc.citation.conferenceDate | 2009-02-14 | - |
dc.type.rims | CONF | - |
dc.description.journalClass | 2 | - |
Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
(02841) 서울특별시 성북구 안암로 14502-3290-1114
COPYRIGHT © 2021 Korea University. All Rights Reserved.
Certain data included herein are derived from the © Web of Science of Clarivate Analytics. All rights reserved.
You may not copy or re-distribute this material in whole or in part without the prior written consent of Clarivate Analytics.