텍스트 유형에 따른 빈칸 메우기 전략을 활용한 읽기 학습이 흥미 및 학업성취에 미치는 영향
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kim Sung-il | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-02T17:53:02Z | - |
dc.date.available | 2021-09-02T17:53:02Z | - |
dc.date.created | 2021-04-22 | - |
dc.identifier.uri | https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/78965 | - |
dc.publisher | 한국교육심리학회 | - |
dc.title | 텍스트 유형에 따른 빈칸 메우기 전략을 활용한 읽기 학습이 흥미 및 학업성취에 미치는 영향 | - |
dc.type | Conference | - |
dc.contributor.affiliatedAuthor | Kim Sung-il | - |
dc.identifier.bibliographicCitation | 한국교육심리학회: 2008년 제1회 학술대회, pp.85 - 93 | - |
dc.relation.isPartOf | 한국교육심리학회: 2008년 제1회 학술대회 | - |
dc.citation.title | 한국교육심리학회: 2008년 제1회 학술대회 | - |
dc.citation.startPage | 85 | - |
dc.citation.endPage | 93 | - |
dc.citation.conferenceDate | 2008-02-23 | - |
dc.type.rims | CONF | - |
dc.description.journalClass | 2 | - |
Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
(02841) 서울특별시 성북구 안암로 14502-3290-1114
COPYRIGHT © 2021 Korea University. All Rights Reserved.
Certain data included herein are derived from the © Web of Science of Clarivate Analytics. All rights reserved.
You may not copy or re-distribute this material in whole or in part without the prior written consent of Clarivate Analytics.