Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

챗봇 에이전트의 성별과 자기노출 유형에 따른 소비자 인식 차이 연구

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorCHOI, Sejung Marina-
dc.date.accessioned2021-08-27T16:43:50Z-
dc.date.available2021-08-27T16:43:50Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2019-05-31-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/12275-
dc.publisher한국미디어경영학회-
dc.title챗봇 에이전트의 성별과 자기노출 유형에 따른 소비자 인식 차이 연구-
dc.title.alternative챗봇 에이전트의 성별과 자기노출 유형에 따른 소비자 인식 차이 연구-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorCHOI, Sejung Marina-
dc.identifier.bibliographicCitation2019 한국미디어경영학회 봄철정기학술대회-
dc.relation.isPartOf2019 한국미디어경영학회 봄철정기학술대회-
dc.relation.isPartOf2019 한국미디어경영학회 봄철정기학술대회 발표논문집-
dc.citation.title2019 한국미디어경영학회 봄철정기학술대회-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferencePlace고려대학교 미디어관-
dc.citation.conferenceDate2019-05-31-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE