Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

OTT플랫폼 이용 경험과 광고 인식에 대한 연구: 유튜브와 네이버TV 비교

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorCHOI, Sejung Marina-
dc.date.accessioned2021-08-27T19:08:34Z-
dc.date.available2021-08-27T19:08:34Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2018-12-14-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/15184-
dc.publisher한국미디어경영학회-
dc.titleOTT플랫폼 이용 경험과 광고 인식에 대한 연구: 유튜브와 네이버TV 비교-
dc.title.alternativeOTT플랫폼 이용 경험과 광고 인식에 대한 연구: 유튜브와 네이버TV 비교-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorCHOI, Sejung Marina-
dc.identifier.bibliographicCitation2018 한국미디어경영학회 가을철 정기학술대회-
dc.relation.isPartOf2018 한국미디어경영학회 가을철 정기학술대회-
dc.relation.isPartOf2018 한국미디어경영학회 가을철 정기학술대회 발표논문집-
dc.citation.title2018 한국미디어경영학회 가을철 정기학술대회-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferencePlace서울 상공회의소-
dc.citation.conferenceDate2018-12-14-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE