Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

브랜디드 콘텐츠 광고효과 분석 및 2018 전망

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorCHOI, Sejung Marina-
dc.date.accessioned2021-08-28T01:28:45Z-
dc.date.available2021-08-28T01:28:45Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2018-03-07-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/20159-
dc.publisher한국엠씨엔협회-
dc.title브랜디드 콘텐츠 광고효과 분석 및 2018 전망-
dc.title.alternative브랜디드 콘텐츠 광고효과 분석 및 2018 전망-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorCHOI, Sejung Marina-
dc.identifier.bibliographicCitation한국엠씨엔협회(KMCNA) 2주년 기념 봄 정기 세미나 : "MCN 2.0, 콘텐츠의 융합형 비즈니스 시대를 열다!"-
dc.relation.isPartOf한국엠씨엔협회(KMCNA) 2주년 기념 봄 정기 세미나 : "MCN 2.0, 콘텐츠의 융합형 비즈니스 시대를 열다!"-
dc.relation.isPartOf한국엠씨엔협회(KMCNA) 2주년 기념 봄 정기 세미나 발표자료집-
dc.citation.title한국엠씨엔협회(KMCNA) 2주년 기념 봄 정기 세미나 : "MCN 2.0, 콘텐츠의 융합형 비즈니스 시대를 열다!"-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferencePlace구글캠퍼스 서울-
dc.citation.conferenceDate2018-03-07-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE