Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

브랜드 이미지 형성에 영향을 미치는 뉴스 미디어와 네이티브 광고의 속성 의제설정 효과

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorCHOI, Sejung Marina-
dc.date.accessioned2021-08-28T03:24:04Z-
dc.date.available2021-08-28T03:24:04Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2017-11-11-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/21184-
dc.publisher한국광고홍보학회-
dc.title브랜드 이미지 형성에 영향을 미치는 뉴스 미디어와 네이티브 광고의 속성 의제설정 효과-
dc.title.alternative브랜드 이미지 형성에 영향을 미치는 뉴스 미디어와 네이티브 광고의 속성 의제설정 효과-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorCHOI, Sejung Marina-
dc.identifier.bibliographicCitation2017 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회-
dc.relation.isPartOf2017 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회-
dc.relation.isPartOf2017 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회 발표논문집-
dc.citation.title2017 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferencePlace경희대학교 청운관-
dc.citation.conferenceDate2017-11-11-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE