Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

교육과정 측면에서 학습자 중심 교육

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorHoo-Jo Hong-
dc.date.accessioned2021-08-29T12:39:00Z-
dc.date.available2021-08-29T12:39:00Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2014-04-18-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/41196-
dc.publisher한국교육과정평가원, 학습자중심교과교육학회-
dc.title교육과정 측면에서 학습자 중심 교육-
dc.title.alternative교육과정 측면에서 학습자 중심 교육-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorHoo-Jo Hong-
dc.identifier.bibliographicCitation정부의 교육정책에 대한 교과별 이해와 적용방안<자유학기제, 교과서 완결학습체제, 교육과정개발>-
dc.relation.isPartOf정부의 교육정책에 대한 교과별 이해와 적용방안<자유학기제, 교과서 완결학습체제, 교육과정개발>-
dc.relation.isPartOf정부의 교육정책에 대한 교과별 이해와 적용방안<자유학기제, 교과서 완결학습체제, 교육과정개발>-
dc.citation.title정부의 교육정책에 대한 교과별 이해와 적용방안<자유학기제, 교과서 완결학습체제, 교육과정개발>-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferenceDate2014-04-18-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
College of Education > Department of Education > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Hong, Hoo Jo photo

Hong, Hoo Jo
사범대학 (교육학과)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE