Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

인지된 제품품질이 서비스품질, 서비스충성도, 제품충성도에 미치는 영향에 대한 연구인지된 제품품질이 서비스품질, 서비스충성도, 제품충성도에 미치는 영향에 대한 연구

Alternative Title
인지된 제품품질이 서비스품질, 서비스충성도, 제품충성도에 미치는 영향에 대한 연구
Authors
Rhim, Hosun
Issue Date
1-12월-2012
Publisher
한국생산관리학회
Citation
2012년 한국생산관리학회 추계학술발표대회
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/45058
Conference Name
2012년 한국생산관리학회 추계학술발표대회
Place
KO
Conference Date
2012-12-01
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
Korea University Business School > Department of Business Administration > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Rhim, Ho sun photo

Rhim, Ho sun
경영대학 (경영학과)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE