English
LIBRARY
연구자
제목
발행일
검색
Search
ScholarWorks 전체 커뮤니티
Korea University Business School
Department of Business Administration
2. Conference Papers
적용된 필터:
제목
저자
키워드
발행년도
자료유형
언어
저널
저널 등재 구분
일치
포함
ID
일치하지 않는
포함하지 않는
Not ID
필터 추가:
제목
저자
키워드
발행년도
자료유형
언어
저널
저널 등재 구분
일치
포함
ID
일치하지 않는
포함하지 않는
Not ID
페이지당 결과 수
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
정렬기준
관련도
제목순
발행일순
정렬방법
오름차순
내림차순
표시할 최대 저자 수
제한없음
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
전체 결과 33 건 중 1 ~ 10을(를) 표시 중입니다. (검색에 소요된 시간: 0.008초).
Modeling Consumer Demand under Mental Constraints
Kim, Jaehwan
Conference
Issue Date
2015
Citation
2015 Marketing Science Conference
Publisher
ISMS
Place
US; Johns Hopkins University, Baltimore, MD
Capturing Substitutions using Flexible Utility Function for Outside Good
Kim, Jaehwan
Conference
Issue Date
2019
Citation
International Workshop on Marketing and Data Science
Publisher
Center for Data Science and Service Research, Tohoku University
Place
JA; Tohoku University, Japan
좌장 및 토론 : The effect of firm's severity of unethicality on brand trust: the role of ethical self-identity and brand relationship quality
Kim, Jaehwan
Conference
Issue Date
2019
Citation
2019 마케팅 추계통합 학술대회
Publisher
한국마케팅관리학회
Place
KO; 서강대학교
Social Norm and Consumer Demand: Multiple Constraint Model Approach
Kim, Jaehwan
Conference
Issue Date
2019
Citation
2019년 한국마케팅 학회 춘계학술대회
Publisher
한국마케팅학회
Place
KO
An Economic Model for Charitable Donations
Kim, Jaehwan
Conference
Issue Date
2014
Citation
ISMS Marketing Science Conference 2014
Publisher
INFORMS and Emory University
Place
US; Emory University, Atlanta, GA, USA
A Direct Utility Model for Asymmetric Complements
Kim, Jaehwan
Conference
Issue Date
2011
Citation
2011 소비자분야 통합학술발표회
Publisher
한국소비자학회
Place
KO; 부영덕유산리조트 호텔
토론: 소비주체와 구매량이 다양성 추구행동에 미치는 영향
Kim, Jaehwan
Conference
Issue Date
2011
Citation
2011 마케팅 추계 통합 학술대회
Publisher
한국마케팅학회, 한국마케팅관리학회, 한국전략마케팅학회
Place
KO
Promotional Classification and Heterogeneity in Demand Effects
Kim, Jaehwan
Conference
Issue Date
2011
Citation
2011 마케팅 추계 통합 학술대회
Publisher
한국마케팅학회, 한국마케팅관리학회, 한국전략마케팅학회
Place
KO; 조선대학교
Estimating Consumer's Movie Choice with Non-compensatory Decision Analysis
Kim, Jaehwan
Conference
Issue Date
2013
Citation
INFORMS Marketing Science Conference 2013
Publisher
INFORMS
Place
TU; Istanbul, Turkey
A Bayesian DYMIMIC Model for Forecasting Movie Viewers
Kim, Jaehwan
Conference
Issue Date
2011
Citation
INFORMS Marketing Science Conference 2011
Publisher
INFORMS
Place
US; Houston, Texas, USA
1
2
3
4
다음
Discover
발행년도
2020 - 2022
5
2010 - 2019
19
2008 - 2009
9
자료유형
Conference
33
저널
2021 한국마케팅관리학회 춘계학술대회
3
INFORMS Marketing Science Confere...
3
2011 마케팅 추계 통합 학술대회
2
2013 마케팅관리학회 춘계학술발표대회
2
ISMS Marketing Science Conference...
2
한국소비문화학회 추계학술발표대회
2
한국소비문화학회 춘계학술대회
2
2011 소비자분야 통합학술발표회
1
2015 Marketing Science Conference
1
2019 마케팅 추계통합 학술대회
1
.
다음 >
BROWSE
English
연구자
제목
발행일
LIBRARY