Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

OTT 시대의 광고의 진화와 방송광고의 방향 모색 크로스미디어플랫폼 광고 중심으로

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorCHOI, Sejung Marina-
dc.date.accessioned2021-08-27T17:04:46Z-
dc.date.available2021-08-27T17:04:46Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2019-05-18-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/12739-
dc.publisher한국언론학회-
dc.titleOTT 시대의 광고의 진화와 방송광고의 방향 모색 크로스미디어플랫폼 광고 중심으로-
dc.title.alternativeOTT 시대의 광고의 진화와 방송광고의 방향 모색 크로스미디어플랫폼 광고 중심으로-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorCHOI, Sejung Marina-
dc.identifier.bibliographicCitation2019 한국언론학회 창립 60주년 기념 학술대회-
dc.relation.isPartOf2019 한국언론학회 창립 60주년 기념 학술대회-
dc.relation.isPartOf2019 한국언론학회 창립 60주년 기념 학술대회 발표논문집-
dc.citation.title2019 한국언론학회 창립 60주년 기념 학술대회-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferencePlace광주 국립아시아문화전당-
dc.citation.conferenceDate2019-05-18-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE