Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

OTT 시대의 광고의 진화와 방송광고의 방향 모색 크로스미디어플랫폼 광고 중심으로OTT 시대의 광고의 진화와 방송광고의 방향 모색 크로스미디어플랫폼 광고 중심으로

Alternative Title
OTT 시대의 광고의 진화와 방송광고의 방향 모색 크로스미디어플랫폼 광고 중심으로
Authors
CHOI, Sejung Marina
Issue Date
18-5월-2019
Publisher
한국언론학회
Citation
2019 한국언론학회 창립 60주년 기념 학술대회
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/12739
Conference Name
2019 한국언론학회 창립 60주년 기념 학술대회
Place
KO
광주 국립아시아문화전당
Conference Date
2019-05-18
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE