Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

OTT 서비스 이용과 광고경험이 지속이용의도에 미치는 영향OTT 서비스 이용과 광고경험이 지속이용의도에 미치는 영향

Alternative Title
OTT 서비스 이용과 광고경험이 지속이용의도에 미치는 영향
Authors
CHOI, Sejung Marina
Issue Date
6-4월-2019
Publisher
한국광고학회
Citation
2019 한국광고학회 춘계정기학술대회
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/13994
Conference Name
2019 한국광고학회 춘계정기학술대회
Place
KO
서강대 가브리엘관
Conference Date
2019-04-06
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE