Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

인지된 개인화와 종결욕구가 소비자의 큐레이션 쇼핑 서비스 이용의도에 미치는 영향

Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.authorCHOI, Sejung Marina-
dc.date.accessioned2021-08-27T19:38:53Z-
dc.date.available2021-08-27T19:38:53Z-
dc.date.created2021-04-22-
dc.date.issued2018-11-24-
dc.identifier.urihttps://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/15701-
dc.publisher한국광고홍보학회-
dc.title인지된 개인화와 종결욕구가 소비자의 큐레이션 쇼핑 서비스 이용의도에 미치는 영향-
dc.title.alternative인지된 개인화와 종결욕구가 소비자의 큐레이션 쇼핑 서비스 이용의도에 미치는 영향-
dc.typeConference-
dc.contributor.affiliatedAuthorCHOI, Sejung Marina-
dc.identifier.bibliographicCitation2018 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회-
dc.relation.isPartOf2018 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회-
dc.relation.isPartOf2018 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회 발표논문집-
dc.citation.title2018 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회-
dc.citation.conferencePlaceKO-
dc.citation.conferencePlace국민대학교 북악관-
dc.citation.conferenceDate2018-11-24-
dc.type.rimsCONF-
dc.description.journalClass2-
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE