Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

인지된 개인화와 종결욕구가 소비자의 큐레이션 쇼핑 서비스 이용의도에 미치는 영향인지된 개인화와 종결욕구가 소비자의 큐레이션 쇼핑 서비스 이용의도에 미치는 영향

Alternative Title
인지된 개인화와 종결욕구가 소비자의 큐레이션 쇼핑 서비스 이용의도에 미치는 영향
Authors
CHOI, Sejung Marina
Issue Date
24-11월-2018
Publisher
한국광고홍보학회
Citation
2018 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/15701
Conference Name
2018 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회
Place
KO
국민대학교 북악관
Conference Date
2018-11-24
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE