Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

소비자 성향이 제품희소상황에서 구매행동에 미치는 영향소비자 성향이 제품희소상황에서 구매행동에 미치는 영향

Alternative Title
소비자 성향이 제품희소상황에서 구매행동에 미치는 영향
Authors
Yoon-Jung Lee
Issue Date
28-4월-2018
Publisher
한국소비자학회
Citation
2018년 한국소비자학회 춘계학술대회
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/19434
Conference Name
2018년 한국소비자학회 춘계학술대회
Place
KO
Conference Date
2018-04-28
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
College of Education > Department of Home Economics Education > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher Lee, Yoon Jung photo

Lee, Yoon Jung
사범대학 (가정교육과)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE