Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

웨어러블 디바이스의 브랜드 확장 전략에 따른 광고소구방식의 효과: 스마트워치를 중심으로웨어러블 디바이스의 브랜드 확장 전략에 따른 광고소구방식의 효과: 스마트워치를 중심으로

Alternative Title
웨어러블 디바이스의 브랜드 확장 전략에 따른 광고소구방식의 효과: 스마트워치를 중심으로
Authors
CHOI, Sejung Marina
Issue Date
20-6월-2016
Publisher
한국광고홍보학회
Citation
2016 한국광고홍보학회 봄철 정기학술대회
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/28771
Conference Name
2016 한국광고홍보학회 봄철 정기학술대회
Place
KO
Conference Date
2016-06-20
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE