English
LIBRARY
연구자
제목
발행일
검색
Search
ScholarWorks 전체 커뮤니티
Korea University Business School
Department of Business Administration
2. Conference Papers
적용된 필터:
제목
저자
키워드
발행년도
자료유형
언어
저널
저널 등재 구분
일치
포함
ID
일치하지 않는
포함하지 않는
Not ID
필터 추가:
제목
저자
키워드
발행년도
자료유형
언어
저널
저널 등재 구분
일치
포함
ID
일치하지 않는
포함하지 않는
Not ID
페이지당 결과 수
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
정렬기준
관련도
제목순
발행일순
정렬방법
오름차순
내림차순
표시할 최대 저자 수
제한없음
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
전체 결과 31 건 중 1 ~ 10을(를) 표시 중입니다. (검색에 소요된 시간: 0.01초).
Analyzing Competition Structure by using Google Search Query Data
Janghyuk Lee
Conference
Issue Date
2015
Citation
Marketing Science 2015, pp.7
Publisher
ISMS
Place
US; Baltimore
Asymmetric impacts on the delayed consumption:a case of lottery
Janghyuk Lee
Conference
Issue Date
2015
Citation
서비스마케팅학회 추계학술대회 2015, pp.64 - 69
Publisher
서비스마케팅학회
Place
KO; 성남시, 판교
The influence of local network on innovation adoption
Janghyuk Lee
Conference
Issue Date
2009
Citation
2009 Marketing Science Conference, pp.40
Publisher
INFORMS
Place
US; Ann Arbor
INTERNET ADVERTISING: HOW MUCH REPETITION MAKES SENSE?
Janghyuk Lee
Conference
Issue Date
2009
Citation
2009 European Marketing Assocation Conference
Publisher
EMAC
Place
FR; Nantes
Optimal Internet media selection
Janghyuk Lee
Conference
Issue Date
2009
Citation
2009 한국소비자학회 춘계학술대회
Publisher
한국소비자학회
Place
KO; 서울대학교
The Effects of Payment Framing and Goal Proximity on Decision Journey
Janghyuk Lee
Conference
Issue Date
2020
Citation
ICAMA-KAS 2020 International Conference of Asian Marketing Associations
Publisher
한국마케팅학회
Place
KO; 비대면
Predicting Multiple Demographic Attributes with Task Specific Embedding Transformation and Attention Network
Janghyuk Lee
Conference
Issue Date
2019
Citation
SIAM International Conference on Data Mining (SDM19), pp.765 - 773
Publisher
Society for Industrial and Applied Mathematics
Place
CN; Alberta
Asymmetrically Increasing Subjective Probabilities: Evidence from Lottery Sales Data
Janghyuk Lee
Conference
Issue Date
2018
Citation
ICAMA2018
Publisher
Korea Marketing Association
Place
TH; Bangkok
모바일 마케팅
Janghyuk Lee
Conference
Issue Date
2013
Citation
2013 하계통합학술대회, pp.35 - 39
Publisher
한국마케팅학회
Place
KO; 강원도 정선
Perspectives on big data from marketing scholars
Janghyuk Lee
Conference
Issue Date
2012
Citation
MSI Big data conference, pp.1
Publisher
Marketing Science Institute
Place
US; Boston
1
2
3
4
다음
Discover
키워드
adoption
1
attention mechanism
1
automobile
1
Big data
1
Country of origin, Perception, Se...
1
D2C, startup
1
Digital marketing
1
digital marketing, search words a...
1
Facebook, Perceived value, Happin...
1
goal proximity
1
.
다음 >
발행년도
2020 - 2022
3
2010 - 2019
17
2008 - 2009
9
자료유형
Conference
31
저널
2008년도 하계 통합 경영학회
2
Marketing Science 2016
2
2008 European Marketing Associati...
1
2008 Marketing Science Conference
1
2008 한국 소비자 학회 춘계 학술 대회
1
2009 European Marketing Assocatio...
1
2009 Marketing Science Conference
1
2009 제11회 경영관련학회 통합학술대회
1
2009 한국소비자학회 춘계학술대회
1
2013 하계통합학술대회
1
.
다음 >
BROWSE
English
연구자
제목
발행일
LIBRARY