Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

OTT플랫폼 이용 경험과 광고 인식에 대한 연구: 유튜브와 네이버TV 비교OTT플랫폼 이용 경험과 광고 인식에 대한 연구: 유튜브와 네이버TV 비교

Alternative Title
OTT플랫폼 이용 경험과 광고 인식에 대한 연구: 유튜브와 네이버TV 비교
Authors
CHOI, Sejung Marina
Issue Date
14-Dec-2018
Publisher
한국미디어경영학회
Citation
2018 한국미디어경영학회 가을철 정기학술대회
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/15184
Conference Name
2018 한국미디어경영학회 가을철 정기학술대회
Place
KO
서울 상공회의소
Conference Date
2018-12-14
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
College of Media&Communication
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE