Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

OTT플랫폼 이용 경험과 광고 인식에 대한 연구: 유튜브와 네이버TV 비교OTT플랫폼 이용 경험과 광고 인식에 대한 연구: 유튜브와 네이버TV 비교

Alternative Title
OTT플랫폼 이용 경험과 광고 인식에 대한 연구: 유튜브와 네이버TV 비교
Authors
CHOI, Sejung Marina
Issue Date
14-12월-2018
Publisher
한국미디어경영학회
Citation
2018 한국미디어경영학회 가을철 정기학술대회
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/15184
Conference Name
2018 한국미디어경영학회 가을철 정기학술대회
Place
KO
서울 상공회의소
Conference Date
2018-12-14
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE