Detailed Information

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

브랜드 이미지 형성에 영향을 미치는 뉴스 미디어와 네이티브 광고의 속성 의제설정 효과브랜드 이미지 형성에 영향을 미치는 뉴스 미디어와 네이티브 광고의 속성 의제설정 효과

Alternative Title
브랜드 이미지 형성에 영향을 미치는 뉴스 미디어와 네이티브 광고의 속성 의제설정 효과
Authors
CHOI, Sejung Marina
Issue Date
11-11월-2017
Publisher
한국광고홍보학회
Citation
2017 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/21184
Conference Name
2017 한국광고홍보학회 가을철 정기학술대회
Place
KO
경희대학교 청운관
Conference Date
2017-11-11
Files in This Item
There are no files associated with this item.
Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

qrcode

Items in ScholarWorks are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher CHOI, Sejung Marina photo

CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
Read more

Altmetrics

Total Views & Downloads

BROWSE