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검색광고의 이용자 인식과 규제에 대한 고찰A study on users' perception and regulations of search advertising

Alternative Title
A study on users' perception and regulations of search advertising
Authors
CHOI, Sejung Marina
Issue Date
22-5월-2014
Publisher
한국방송학회
Citation
방송학회 기획 세미나 - 방송통신 융합 환경에서 스마트 미디어에 대한 규제가 국내 광고 및 동영상 시장에 미치는 영향
URI
https://scholar.korea.ac.kr/handle/2021.sw.korea/40423
Conference Name
방송학회 기획 세미나 - 방송통신 융합 환경에서 스마트 미디어에 대한 규제가 국내 광고 및 동영상 시장에 미치는 영향
Place
KO
Conference Date
2014-05-22
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Appears in
Collections
School of Media & Communication > School of Media & Communication > 2. Conference Papers

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CHOI, Sejung Marina
미디어학부 (미디어학부)
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