English
LIBRARY
연구자
제목
발행일
검색
Search
ScholarWorks 전체 커뮤니티
Korea University Business School
Department of Business Administration
2. Conference Papers
적용된 필터:
제목
저자
키워드
발행년도
자료유형
언어
저널
저널 등재 구분
일치
포함
ID
일치하지 않는
포함하지 않는
Not ID
필터 추가:
제목
저자
키워드
발행년도
자료유형
언어
저널
저널 등재 구분
일치
포함
ID
일치하지 않는
포함하지 않는
Not ID
페이지당 결과 수
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
정렬기준
관련도
제목순
발행일순
정렬방법
오름차순
내림차순
표시할 최대 저자 수
제한없음
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
전체 결과 20 건 중 1 ~ 10을(를) 표시 중입니다. (검색에 소요된 시간: 0.009초).
Should a Firm Provide Exchange-Specific or Social Information to Customers? The Role of Customer Self-Disclosure and User Status
Ryu, Gangseog
Conference
Issue Date
2018
Citation
Melbourne International Business and Social Science Research Conference
Publisher
Australian Academy of Business Leadership
Place
AT
팽창가격할인정보의 지각 비수월성이 제품반응에 미치는 영향
Ryu, Gangseog
Conference
Issue Date
2018
Citation
2018년 한국소비자학회 춘계학술대회
Publisher
한국소비자학회
Place
KO
The Effect of Firms’ Exchange-Specific and Social Information on Customer Intentions
Ryu, Gangseog
Conference
Issue Date
2018
Citation
The 4th International Conference of Asian Marketing Associations
Publisher
KMA/Thammasat Business School
Place
TH
The Effect of Price Fluency and Duration Framing in Price Advertisements
Ryu, Gangseog
Conference
Issue Date
2018
Citation
The 4th International Conference of Asian Marketing Associations
Publisher
KMA/Thammasat Business School
Place
TH
The Effect of Perceptual Fluency and Message Framing on Consumer Evaluation of Price Discounts
Ryu, Gangseog
Conference
Issue Date
2017
Citation
3rd International Congress on Social and Economic Sciences
Publisher
Nobel Science and Research Center
Place
GR
일관성 욕구가 소비자의 구전후 태도변화에 미치는 영향
Ryu, Gangseog
Conference
Issue Date
2014
Citation
2014 한국소비자학회 춘계학술대회
Publisher
한국소비자학회
Place
KO
가격할인정보에 대한 지각 비수월성이 할인대상 평가에 미치는 영향
Ryu, Gangseog
Conference
Issue Date
2016
Citation
2016 한국소비자학회 춘계학술대회
Publisher
한국소비자학회
Place
KO
조절초점이 가격할인 프로모션 반응에 미치는 영향: 지각 비수월성의 역할
Ryu, Gangseog
Conference
Issue Date
2016
Citation
2016 한국마케팅학회 춘계학술대회
Publisher
한국마케팅학회
Place
KO
가격할인정보에 대한 지각 수월성과 할인메시지 프레임 간 적합성 효과
Ryu, Gangseog
Conference
Issue Date
2016
Citation
2016 소비자분야 통합학술대회
Publisher
한국소비자학회
Place
KO
The effect of tangibilizing employee expertise on consumer responses
Ryu, Gangseog
Conference
Issue Date
2016
Citation
International Marketing Trends Conference
Publisher
Marketing Trends Congress
Place
IT
1
2
다음
Discover
발행년도
2022
1
2018
4
2017
2
2016
4
2014
1
2013
1
자료유형
Conference
20
저널
International Marketing Trends Co...
2
The 4th International Conference ...
2
한국소비자학회 2008 춘계학술대회
2
한국소비자학회 2008년 추계학술대회
2
2009 경영학 통합학술대회
1
2013 한국소비자학회 춘계학술대회
1
2014 한국소비자학회 춘계학술대회
1
2016 소비자분야 통합학술대회
1
2016 한국마케팅학회 춘계학술대회
1
2016 한국소비자학회 춘계학술대회
1
.
다음 >
BROWSE
English
연구자
제목
발행일
LIBRARY